Joserra

Respuestas de foro creadas

Viendo 15 publicaciones - del 1,996 al 2,010 (de un total de 2,180)
  • Autor
    Imagen de perfil de Joserra
    Joserra
    Moderador

Pues más de lo mismo.

Joserra
    Moderador

Ya les gustaría a muchos hacer un disco como Dig in depp.

Joserra
    Moderador
    Joserra
    Moderador

Pues hay que admitir que la canción no está mal. Lo que no esperaba es que se me hiciera tan difícil de aceptar ver/escuchar un nuevo disco de Bon Jovi sin Sambora.

Joserra
    Moderador

Es chula la portada.

Joserra
    Moderador

Jo, qué buena es esta canción.

Joserra
    Moderador

Por lo que llevamos, va muy tranquilito ¿no?

Joserra
    Moderador

Buena canción de presentación. No es nada extraordinario, pero mola.

Joserra
    Moderador

Muy buena.

Joserra
    Moderador

NEW YORK, NY (July 28, 2016) – RES 9 Management along with Mascot Label Group is pleased to announce that Rik Emmett and his new band, RESolution9, have just delivered an album of 11 brand new rockers as part of a multi-album, worldwide deal. The album, entitled RES 9, is tentatively slated to be released through Mascot Label Group in November 2016.

The members of RESolution9 are from Rik’s touring quartet: Dave Dunlop on guitar, Steve Skingley on bass, and Paul DeLong on drums, with Dave and Steve co-producing the project. Much of the album was recorded and mixed at Mississauga’s famed MetalWorks Studios, where Rik enjoyed a profoundly comfortable re-connectivity to his own roots. In fact, the other two founding members of Triumph (Gil Moore and Mike Levine, from the trio that received 18 gold and 9 platinum awards in Canada and the U.S. in the 70’s & 80’s) reunite with Rik as special guests on «The Grand Parade», a song that conjures 1979’s «Suitcase Blues».

Additionally, legendary guitarist Alex Lifeson of Rush performs on two stellar tracks, with James LaBrie of Dream Theater contributing extraordinary guest vocals on two cuts as well.

Canadian Rock and Juno Hall of Famer Rik Emmett says, «I’m really happy and grateful that Mascot Label Group gave our band complete freedom, and trusted us to do our best. Some might see this as a comeback record, but I’m really proud of the vitality the band generated. For me, it’s always about the songwriting – how the melodies and sonic landscapes capture the storytelling.»

A more detailed press release will be issued by Mascot Label Group once the album secures its formal release date.

Joserra
    Moderador

Más que valiente sabes que soy descerebrado.

Al principio estaban sonando dos vídeos a la vez, porque se había duplicado y he pensado: jo, qué mal suena esto, sí que se ha vuelto raro.

La canción no está nada mal.

Joserra
    Moderador

Atractivo cartel. Gotthard no me interesan, pero Pretty Maids…

Joserra
    Moderador

Bueno, ahora que escucho «The amateur arsonist’s handbook», sí que se dan un airecillo en algunas partes.
    Insisto, me gustan mucho.

Joserra
    Moderador

Ostras, pues no conocía a esta banda. Qué interesante. La comparación que haces es un poco arriesgada, no les veo tanto parecido con Coheed & Cambria. Pero me han gustado un montón.

Joserra
    Moderador

Me jode mucho que un grupo como Testament vengan de teloneros de Amom Amarth.

Jaja. Me ha pasado lo mismo.

Viendo 15 publicaciones - del 1,996 al 2,010 (de un total de 2,180)

Lost Password

Register

Si continúas utilizando este sitio, aceptas el uso de las cookies. Más información

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close